لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۲:۲۱

فروش آلبوم جدید «ردیو هد» فقط از طریق اینترنت


گروه معروف راک انگليسی رديو هد تصميم گرفته است برای اولين بار در تاريخ موسيقی جهان، موسيقی خود را به طور مستقيم از طريق اينترنت به بازار عرضه کند.
گروه معروف راک انگليسی رديو هد تصميم گرفته است برای اولين بار در تاريخ موسيقی جهان، موسيقی خود را به طور مستقيم از طريق اينترنت به بازار عرضه کند.

گروه معروف راک انگليسی «رديو هد» تصميم گرفته است برای اولين بار در تاريخ موسيقی جهان، آلبوم موسيقی خود را به طور مستقيم از طريق اينترنت به بازار عرضه کند.


سايت خبری فرانسه زبان «رو ۸۹ » گزارش داده که در صفحه اول سايت اين گروه اعلام شده است: «سلام به همگی؛ رديو هد، آلبوم جديدی خلق کرده است. علاقه مندان می توانند يا از طريق اينترنت اين آلبوم و يا آهنگ های آن را پياده سازی (داونلود) کنند و يا سفارش داده و سی دی اين گروه را همراه با عکس در يک جعبه دريافت کنند.»


در اين سايت تاکيد شده که فقط از طريق اين سايت امکان خريد اين آهنگ ها وجود دارد و در جای ديگر، آلبوم اين گروه توزيع نخواهد شد.


گروه رديوهد به قرار داد خود با شرکت «ای ام ای» پايان داده است و خود تبلیغات آلبوم های خود را به دست گرفته است.


«رنگين کمان ها» نام هفتمين آلبوم گروه معروف رديو هد است که بدون هيچ گونه تبليغاتی از سوی شرکت های موسيقی به بازار معرفی شده است.


این گزارش می افزايد که کاربران اينترنتی دعوت شده اند برای اولين بار خود قيمتی را برای پياده کردن آهنگ ها پيشنهاد کنند.


لران روسی، که مسئول يک شرکت مستقل موسيقی است می گويد: تصميم توم يورک، رهبر گروه رديو هد و ديگر اعضای اين گروه برای تماس بی واسطه با علاقه مندان و خريداران احتمالی آلبوم هايشان جالب است ولی دامنه چنين اقدامی محدود است.


وی می گويد: هنرمندان تازه کار قادر نيستند مانند گروه های معروف دست به چنين ريسک هايی بزنند.


گروه رديوهد در سال ۱۹۹۱ به وجود آمد و دارای پنج عضو است و اولين آلبوم آن در سال ۱۹۹۳ وارد بازار شد. اين گروه در آکسفورد انگلستان به وجود آمد.


XS
SM
MD
LG